Hoe gebruik ik de advanced assessment functionaliteit?

In dit artikel worden de mogelijkheden van de Advanced Assessment functionaliteit in grote lijnen toegelicht. Deze tool is nog in ontwikkeling (door de leverancier van Brightspace). Wanneer de tool uit de ontwikkelfase is, zullen er uitgebreidere screensteps artikelen worden geschreven. Uitgebreidere informatie is nu al te vinden in de handleiding van onze leverancier. Klik hier voor de link naar de handleiding.

Volledigheidshalve, het gebruik van de advanced assessment functionaliteit is niet verplicht. Wanneer deze functionaliteit niet gebruikt wordt, werkt het inrichten van opdrachten hetzelfde als voorheen.

Opdracht bewerken - Dorieke Tuenter Sandbox test en nog 2 andere pagina's - Werk - Microsoft​ Edge
  1. Bij een opdracht kan onder ‘Evaluatie en feedback’ aangegeven worden wie de beoordelaars van de opdracht zijn. De beoordelaars dienen als docent bekend te zijn in de cursus.

2.     Aangegeven kan worden wie de evaluatie kan publiceren/ zichtbaar maken voor de student.

3.     Bij ‘Toewijzingen beheren’ onder ‘Beoordelaars toewijzen aan cursisten’ kan de methode gekozen worden om beoordelaars en studenten aan
        elkaar te koppelen. Beoordelaars en studenten kunnen ook handmatig aan elkaar gekoppeld worden. Daarnaast is het mogelijk om te filteren op               groepen en secties.

4.    Er kan worden ingesteld of er één gedeelde beoordeling wordt gedaan of meerdere beoordelingen. Bij een gedeelde beoordeling werken de                    beoordelaars aan één beoordeling en kunnen ze elkaars ingevulde beoordeling ook wijzigen. Bij afzonderlijke beoordelingen kunnen de                            afzonderlijke beoordelingen bewaard blijven en kan alleen de samengevoegde beoordeling zichtbaar worden gemaakt voor de student. Wanneer              beoordelaars aan afzonderlijke beoordelingen werken dan kunnen zij ook de beoordeling van de medebeoordelaars zien.

0 Opmerkingen

Voeg je opmerking toe

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Vorige Artikel Hoe sla ik de beoordeelde rubric (het beoordelingsformulier) op als pdf?
Volgende Artikel Hoe gebruik ik de Advanced Assessment tool?