Hoe maak ik een HTML-document in een cursus?

Onder Inhoud structureer je je cursus en voeg je cursusmateriaal toe, zoals HTML-pagina's. In een HTML-pagina plaats je tekst, media en/of links, waarmee je de student informeert over een bepaald onderdeel en eventueel linkt naar bijvoorbeeld een activiteit.

• Navigeer naar Inhoud in de navbar van je cursus.
  1. Klik op de module waaraan je het HTML-document wilt toevoegen.
  2. Klik op Nieuwe maken.
  • Kies vervolgens voor HTML-document.
  1. Vul een titel (naam) in.
  2. Voeg inhoud toe, tekst, video, links naar andere content of plaatjes. Lees hierover meer in het artikel Wat is de Editor?
  3. Geef eventueel de beschikbaarheid aan van dit document, in welke periode studenten het document kunnen zien.
  4. Geef aan of je het document al gelijk zichtbaar wil maken voor studenten
  5. Klik op Opslaan en sluiten om het document te plaatsen.
  • Je kunt HTML-documenten terugvinden in Bestanden beheren. Als je dus eenzelfde pagina in meerdere (sub)modules wilt gebruiken, hoef je deze maar een keer aan te maken. Daarna plaats je hem gemakkelijk op meerdere plekken in je cursus.

Hoe bewerk ik een HTML-document?

1. Klik op het document dat je wil bewerken
  2. Klik op de drie puntjes ...
  3. Kies Bewerken
Vorige Artikel Hoe voeg ik een video toe aan een cursus?
Volgende Artikel Hoe kan ik links plaatsen in een cursus?