Wat kan ik onder Inhoud?

In Brightspace structureer je je cursus via Inhoud: hier maak en organiseer je het cursusprogramma in eenheden ((sub)modules) die je vult met belangrijke cursusinformatie zoals de cursuswijzer, mediabestanden of documenten, en koppelingen naar webpagina's of Brightspace activiteiten zoals discussies en tests. Zo creëer je een overzichtelijke cursus en help je studenten gemakkelijk door de leerstof te navigeren.

Welkom: introductie - Project 1: Web development - Google Chrome

Eenheden maak je aan onder 1. Vervolgens kun je verschillende bronnen toevoegen: bestaande bronnen/activiteiten (2) of nieuwe maken (3).

Project 1: Web development - Google Chrome

Onder Bestaand toevoegen heb je de keuze uit de volgende bronnen (1) en kun je eenvoudig bronnen slepen of uploaden (2):

Project 1: Web development - Google Chrome

Onder Nieuwe maken kun je een Map toevoegen die onder je eenheid hangt (nieuwe Les) of andere Brightspace activiteiten en bronnen creëren:

Welkom: introductie - Project 1: Web development en nog 10 andere pagina's - Werk - Microsoft​ Edge

Let op! Studenten zien een andere weergave dan docenten. Ze werken van eenheid naar eenheid en zien daarbinnen hoe ver ze zijn met de verschillende bronnen en activiteiten. Het inhoud menu ziet er voor hen zo uit:

Welkom: introductie - Project 1: Web development - Google Chrome

Je kunt als docent altijd een preview bekijken van hoe jouw studenten de inhoud zien. Klik hiervoor op je naam en selecteer Weergeven als student.

Vorige Artikel Waar bestaat de Startpagina van de cursus uit?
Volgende Artikel Hoe structureer ik mijn cursus?