Hoe krijg ik een overzicht van een in ePortfolio ingevulde rubrics?

Je kan informatie verkrijgen over hoe vaak een rubric gekoppeld is aan een document, wat de gemiddelde score van de rubric is en hoe vaak een rubric is ingevuld. De Rubric Statistieken laten dit zien.

1. Navigeer naar Course Tools .
  2. klik op Cursusbeheerder.
Cursusbeheer - Karen Vink Sandbox en nog 4 andere pagina's - Werk - Microsoft​ Edge
  • Klik op Rubrics.
Rubrics - Karen Vink Sandbox - Hogeschool Rotterdam en nog 4 andere pagina's - Werk - Microsoft​ Edge
  1. Klik op het pijltje naast de rubric waarvan je de statistiek wil zien.
  2. Klik op Statistieken weergeven.
Rubricstatistieken - Opdracht-01 - Karen Vink Sandbox - Hogeschool Rotterdam en nog 4 andere pagina's - Werk - Microsoft​ Edge
  • Klik op ePortfolio. Als er koppelingen zijn wordt hier de informatie getoond.

Hier zie je de statistieken van de rubric in het ePortfolio.

In de kolom Owner staat het studentnummer van de persoon die de rubric gekoppeld heeft aan het document. Dat is dus niet altijd de maker van de rubric.

Door op het trappetje te klikken onder Actions kun je de individuele beoordelingen bekijken.

Vorige Artikel Hoe voeg ik opmerkingen en evaluaties toe aan een gedeeld item uit een ePortfolio?
Volgende Artikel Overzicht veelgestelde vragen over ePortfolio