Hoe herstel ik een verwijderde opdracht of indiening?

Als je een opdracht of ingeleverde opdracht hebt verwijderd, kun je deze gemakkelijk terughalen.

Opdracht herstellen

• Klik op Opdrachten in de navigatiebalk.
Opdrachten - Pilot Test - werken met grote groepen - Hogeschool Rotterdam - Google Chrome

1. Klik op Meer acties:
  2. Klik op Gebeurtenislogboek. Er opent een nieuw venster:
  1. Klik op Verwijderd om alle verwijderde assignments te zien.
  2. Zoek de juiste opdracht en klik op Herstellen. De opdracht verschijnt nu weer op de Opdrachten startpagina. Alle eventuele restricties, koppelingen en ingeleverde opdrachten zijn ook hersteld.

Let op! Je kunt een groepsopdracht niet herstellen als je de groep of Groepscategorie waarvoor je deze had gemaakt ook hebt verwijderd.

Indiening herstellen

• Klik op Opdrachten in de navigatiebalk.
  1. Klik op het pijltje achter de opdracht waarvoor je een ingeleverde opdracht wilt herstellen.
  2. Klik op Indieningslogboek.
  1. Klik op Verwijderd om alle verwijderde indieningen te zien.
  2. Klik op Herstellen achter de juiste Indiening. De opdrachten verschijnen weer in het overzicht van de Opdracht.
Vorige Artikel Hoe beoordeel ik een groepsopdracht?
Volgende Artikel Hoe kan ik een opdracht tussentijds wijzigen?